brtn16 7aykik oğlumu sünnet ettik bu aksam üstü iki krem bir ağrı kesici şurup verildi sürekli ağlıyor tecrübe anneler beni bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler
-Ozge- brtn16 8 aylıkken oldu bahsettiğiniz şekilde bir ağlama olmadı bizde sadece ilk idrarda ağladı onun dışında pansuman yaparken ağlıyordu doktorunuza ulaşma şansınız varsa bir sorun bence