Analar,analarımız…Bebişim 50 günlük. Meme+mama olarak ilerliyoruz ama çoğunluk emiyor günlük bir iki defa mama alıyor sadece. Şu an kilosu 4.350 gram. İki haftada 300 gram aldı sadece. Doğduğu ay 1.300 gram almıştı. İki haftadada 300 gram alsa aylık 600 gram anca almış olacak. Sizce az mı? Sütüm yetmiyor olabilir mi ? Çişli bez sayımız iyi. Sizin bebişler 50 günlükken kaç kiloydu ? 🐣