Asya5255 Kızlar 5aylık kızım var nezle oldu öksürüğü var uykusundan bile uyandırıyor ağlıyor burnunu temızlıyorum falan ama çokta işe yaramadı gıbı nezlesını nasıl gecırebılırım .
Eva1 Asya5255 yapacağın hiç birşey yok canım evini ne lendir burnunu yıka eğer çok kötüyse doktora götür ventolinle cortavir verio buhar gibi veriyorsun ama malesef çekeceksin geçen ay benimde bebeğim nezle oldu 2hafta çektim şükür kurtuldu