Alya_2019 Kızım 7 aylık ne yaptıysam hiçbirini yemiyor ağzını kapatıyor sebze meyve püresi kahvaltı muhallebi su bile içmiyor huzursuz biraz da memeye düşkün oldu bi anda bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Ozlemdursun16 Alya_2019 benim kızımda 8 aylık aynı durumdayız siz yine şanslısınız anne sütü alıyo biz mamayı bile reddediyoruz :(
arzuuu Alya_2019 dış çıkarıyor olabilir kesinlikle zorlamayın demekki emerek doyuyor bazen benim oglum da da oluyor o dönemler teklif edin yemek istemiyorsa ısrar etmeyin bi süre sonra kendi yiyecektir
Ozgesen48 Biz 8 ayligiz ,benim oğlum da hicbir şekilde birşey yemiyor..yemek geldiğini anladiginda ağzını kilitliyor ..ağlarken bile ağzı kapalı.. 6 aylıkken 8 kiloydu 400 gram vermiş alması gerekirken.. moralim çok bozuk .. çocuk doktoru besin alerjisi olabilir dedi..bacakları kaşınıyor atopik dermatit olabilir dedi .. besin alerjisi olduğu için de birşey yemek istemez kilo verir dedi ama bugün sağlık ocagindaki hemşire besin alerjisiyle alakası yok dedi .. bir de demek ki sütün yetmiyor yetse kilo kaybetmezdi diyor.. allahım delireceğim az kaldı..
Ozgesen48 Alya_2019 iri bebekti doğduğunda.. kendi gelişiminde sıkıntı yoksa 8 aylık 7 buçuk kilo normal .. ek gıdaya başlayamadık bir türlü..kilo kaybı olması canımı sıkan