Vanilyaaa Benim 200 e yakındı sınırdasın demıstı dıyet yaptım. 1. Saat bu kadar olması ıyı ıkıncı saat dusmus hatta ıstersenız kendı testımı atayım 75 gr dı benımkı de sanırım. 2,5 yıl oldu yanlıs bılgı vermıs olmayayım evde 2. Saatımi 140 altında tutmaya calısıyrdum
