minigiminannesiii Merhaba kızlar bebişine uyku egitimi verip bozulan çok ağladı diye bırakıp tekrar eski yönteme dönen ( sallama emzirme) vs var mı ?
Deletedmom_123 Benn Ay atağı ile meme reddi başladı bebeğim emerek uyuyordu 5.5 aylık olana kadar geçmedi bende yatır kaldır yöntemi ile uyutuyordum hatta kendi de uyumaya başlaşmıştı ki memeye dönene kadar oh dedim mememde uyumasını o kadar özlemiştim ki hiç umrumda değildi şu an 8 aylık uyku düzeni yok ama yine de emerek uyumasını çok seviyorum