Linosh Bebegim 20 aylık merdiven cikarken dustu gibi oldu hemen kaldirdim sonra tek ayagini topallamaya başladı. Gecmeyince ertesi günü doktora goturdum kırık çıkık yok ama 3 gun oldu hâlâ öyle yürüyor
-egem18 Linosh canım çıkığı bilemiyorlar maalesef şiş ve hafif morluk falan varsa çıkık olabilir bir yakınımızın çocuğu öyle olmuştu ama nasıl geçmişti onu bilmiyorum
Babybus_ Bizimkide 12 aylik aynisi oldu ayagini vurdu ilk gun ustune bile basmadi sonra goturduk o yürür dedi ortopediye goturduk korkmustur yürür dediler 1 kac gun basmadi üstüne simdi unuttu basiyor
Linosh -egem18 yok şişlik morluk filan muayene de oldu ustune basıyor parmaginin ucuna basıp yükseliyor dizlerini büküyor. Adim atarken digerine gore hafif topalliyor basmamaya calisio