Kızlar bebeğim 1 yaşına yeni girdi bebekken de kusardı ama öyle çok falan değil di bu aralar yemek yedikten 1 2 saat sonra az az cıkarıyor yüzünü ekşitiyor geceleri sık uyanır oldu hıçkırık tutuyor ne yapcam bilemedim :(( yaşayanlar var mı benim gibi