Atahaninannesipnr ahh canım ben im yaşadıklarımı yasamissin ben de dışarıya çıkamazsın otobüse binemezdim 4 yıl önce çok ağır yaşadım ve çok ilaç kullandım hiç biri işe yaramıyor gerçekten kendim kendimi iyi ettim önce Allah sonra kendimle başardım şuan hala var ama en azından kendimi tutabiliyorum mesela geçenlerde carointidan ambulans çağırdım ilk kez panikledim panik yaptım , ama o durumun üstünde durmadım olabilir dedim unutmaya çalıştım , ilaç asla kullanmam yani bana yaramadı bende kendim kendimi iyi etmeye çalışıyorum