dnzderin Benim kızım da bugün tam 8 aylık oldu. Hala desteksiz oturmuyor. Erken de doğmadı, sadece tembel 😂 yatmayı seviyor. 5 aylıktan beri mama sandalyesinde oturtuyorum. Orada biraz sıkılmadan durur ama o bebeyatmazlarda bağırırdı hep oturmak istemezdi. Nitekim hala da desteksiz oturamıyor. Minderlerle oturtuyorum, poposunu kaydırıp bi anda yatıyor yere 😂 bir gün oturur herhalde 🙈 kafana takma canım. Her çocuğun gerçekten kendi zamanı var. Benim kızım dönmeyi de çok geç yapmıştı. Kafama çok takmıştım. Doktor hep rahat birak çocuğu demişti. Bir gün döne döne yer değiştirmeye başladı aniden. O yüzden öğrendim ki bebekler zamanını çok iyi biliyor 🌸