Kızlar bebeğiniz sarılıyor mu size bizimki birkaç gün sonra 6. Aya gircek. Omzuma birgün sarıldığını uyuduğunu hatırlamam. Ben sarılıncada yada babası sıkılıyor itiyor bizi. Yatağa gündüz aramıza aldık bir ara ayağıyla vuruyor öteye gidin der gibi. Bir benim kız mı öyle sisinkilerde bu aylarda böyle mi? O annenin omzuna kafayı koyma sarılma güdüsü bizimkinde hiç yok 😂