Benim çocuğum sanırım ne yazık ki lego marka olmayan yapı oyuncakları yüzünden çok derin bir başarısızlık duygusu yaşıyor. Sebebi ise mesela kule yapıyor kulesi yıkılıyor, bir şekil yapıyor taşıyayım diyor alttan parçaları dökülüyor, sonuç çocuk beceremedim sanıp ağlıyor. D.de markasında gevşek parçalar hep, yerinde sabit kalmıyor. P.ls.n markasında ise legolar 3. sırada birbirini fırlatıyor. Şaşırdım. D.de fiyat performansı iyi diyebilirim. Piccolo Mondi legoları güzeldi.
Lego Duplo alacak paranız varsa Lego Duplo.