11102022 Hanımlar iyi akşamlar. Bebeğim 2 aylık çok fazla ağladı susturamadim ben de kucağımda başından destekleyerek zıpladım ama susturmak için biraz fazla zıpladım gibi geliyor bir şey olur diye de çok korktum bu durumu yaşayan var mı acaba
Emirin_Annesi10 11102022 sanmıyorum birsey olacağını milletin el kadar bebekle yapmadığı kalmıyor. Ama yinede dikkat etmekte yarar var