İyi akşamlar bebeğim kasılıp hilal şeklini alıp kıpkırmızı oluyor 25 snye kadar ve kıpırdamıyor sonra ağlayarak serbest bırakıyo kendini doktora sordum gazdandır dedi fakat ben anlatamadığımı düşündüğümden cevabı pek ikna etmedi beni varmı aranızda bunu yaşayan?