18 aylık kızım var dün emekleyerek üzerine gidip gıdıklamak istedim gülerek benden çok korktu ağladı. Bugün tekrar yaptım acaba anlık birşey mi diye ama gene aynı tepkiyi verdi ağladı sebebi ne olabilir? Pedagog a götürmem gerekir mi? Bu durumu yaşayan var mı anlam veremediği için olabilir mi?