babymi 3 ay 10 günlük, tam anlamıyla kavrayabiliyor artık çıngıraklarıyla oynuyor, karın üstü uzun süre duruyor ve bi kaç kez sayılı şekilde döndü son günlerde, sesli gülmeye başladı, söyleniyor bir de habire, çenebaz olacak galiba. Her çocuk bir değil tabi ki benimki sadece bunları yapabiliyor. 🤗 Okuduğum kitaplara vs. 2. ayda tepki verip sevinmeye başlamıştı zaten. En sevdiği aktivite kitaplar. Heyecanlanıyor çok.💙