Merhaba kızlar ben panik atak ve anksiyete hastasıyım. Akşam olduğu an başlıyor. Ama sıkıntı şu ki son zamanlarda gerçekten arada bi kalbim sıkışıyor ve nabzım çok düzensiz. Kalb atışı ölçme aleti aldım, uyumadan önce bu durum olduğunda kalb atışım 98 (100 kadar da çıkıyor bazen)kadar çıkıyor sonra bi anda 62 kadar iniyor. 20 yaşındayım bu arada. Aynı zamanda panik atakla anksiyete tutunca berbat bi durum yaşıyorum antidepresanımı içtiğimde de sakinleşip uyuyorum. Sizce nabzımın değerleri normal mi bilgisi olan biri söylerse çok mutlu olurum🙏🏻