Kızlar merhabalar, bugün eşim ile pazara çıktık o sıra eşim Cuma namazına girdi bizde bebeğim ile dolaştık cami etrafında eşimi bekliyoruz. Sonra namaz bitti eşim gelmedi aradım neredesin diye ayakkabıyı bulamadım dedi bende gittim hemen cami den herkes çıktı eşim ve bi tane daha birisi kaldı eşimle o kişinin ayakkabısını hırsız çalmiş . Eşimin ayakkabısı columbia diger çalınanda adidasmiş . Öyle çok üzüldük ki resmen günümüz mahvoldu. Hani ucuz bi ayakkabı olsa aman der geçerdik ama ayakkabı 4500 tl olunca diger adidadas olanda orjinalmiş hemen karakola gittiler şikayete eşiimin arkadaşları görüntüleri aldılar filan 40-50 yaş arasında bi adam utanmaz pişkin pişkin almiş ayakkabıyı tabi bulunması zor da . İnan çok üzüldük . Vee eşim normalde evde olunca hep eski bi ayakkabı giyer giderdi işte olunca da hep yanına alırdı bugun dalgınlığına gelmiş . Okuyan herkes dikkat etsin eşlerinize söyleyin valla . Yer istanbul kağıthane ortabayır cami 🕌