ArchyMommy Merhabalar, benim kızım 5 aylık her ay rutin kontrole Bilkent Şehir Hastanesine götürüyordum Şule Soysala. Çok da memnundum fakat artık randevu almak çok zor oluyor ve ek gıdaya geçeceğimiz için de bizi düzenli takip edecek iyi bir çocuk doktoru arayışındayım. Bir önerisi olan var mı?
Ebruko Canım biz de Sami Ulus'ta Elif Çıldır hanıma gidiyoruz. Gayet memnunum. Özel sorarsan da Deva Tıp Merkezi İbrahim Ethem bey çok iyidir.
gammet özelde dr.öge çultu kantaroğlu cok memnunum bı bak ıstersen harıka bırı gereksız hıc bısey yapmıyor istedıgını sorabılecwgın bırı
ArchyMommy gammet nerede peki muayenehanesi ve ücreti ne kadar? Biraz da ondan tedirginim özel olsun istiyorum ama özel olunca da sürekli gereksiz tetkikler isterler mi endişe ediyorum 😊
gammet ArchyMommy bızımkı ozaman aradıgın kısı tam tersi gereksız hıc bıdey yapmıyor çayyolunda nakıt odeme 325 tl kredı kartı 375 tl instagramdan bakabılırsın google’den arastırma yapabılırısn trt nın programlarına cıkan bırı ve gercekten cok ıyı
Rukiye66 Deva tıpa hep gidiyoruz İbrahim Ethem çalhan hoca çok iyi çok memnunuz fiyatı 60 TL ilgi alakası aşırı tecrübeli bir doktor ona gidin derim
ArchyMommy Rukiye66 çok iyiymiş gerçekten çöl teşekkür ederim ama orası çok uzak bize, biz yaşamkentte oturuyoruz😔
ArchyMommy Rukiye66 çok iyiymiş gerçekten çöl teşekkür ederim ama orası çok uzak bize, biz yaşamkentte oturuyoruz😔