Obiranneeee Arkadaşlar şüphem hiiç yok ama günüm 8 gün geçti iki yaşında da kızım var ve emiyo ben emmeye bağladım günümün geçmesini ama dayanamadim test yaptım ikinci çizgi hiiç yok ama dağınık bir renk oldu t yazan bölgede nolur test bozuktur diyin🫣😩
[silindi] Obiranneeee inşallah yoktur İnşallah yoktur ya Bu da size ders olsun inşallah Eşinize bir daha güvenmeyin Çünkü kadınlar çekiyor 2 aylık bir bebeğiniz var yani Doğumdan 40 gün sonra spiral takılabiliyor zaten takın bence şu an
Obiranneeee allahimsabirver bir test daha yapıcam ona göre hareket edicem sadece rengin dağınık çıkması kafamı çok karıştırdı normalde hiç yoksa beyaz olması gerekirdi diye düşünüyorum 🤨 bilmiyorum..🤦🏻♀️
Zlm Obiranneeee evet net cizgi değilse kontrol çizgisi test bozuktur ayrıca o dediğiniz ilk yıl olur 2 yıl sonra emziriyodumuz diye düzensizlik olmaz başka birseydendir. Şüpheniz neden yok ilişki mi yaşamadıniz
Obiranneeee Zlm korunduğum için dedim şüphem yok diye ben sadece emzirmeye bağladım işte yada öyle düşünmek istiyorum bilmiyorum şuan hazır değilim çok değişik Allah isteyene versin ya😒
Zlm Obiranneeee amin isteyene versin hamilesiniz diyemem başka bı nedenden olabilir dedim sadece ama hiçbir korunma yöntemi %100 değil erken gebelik testi alın bence daha net olur