Merhaba kızlar
Bebeğim 8.ayının başında grip olmuştu o süreçte yanımda yatırdım yatış o yatış şimdi asla yatağına yatıramıyorum yanımda yatarken bile eliyle sürekli beni arıyor ve tutuyor eşimde hal böyle olunca salonda yatmak zorunda kalıyor herkes öyle yapma eşinle arana soğukluk girer diyor ama çocuk durmuyor uyumuyor yanımda olmayınca ne yapacağımı şaşırdım işin kötü yanı çalışıyorum işe uykusuz gitmek çok zorluyor bebeğim uyuyunca bende uyuyorum hemen yanımda yatması o anlamda benimde işime geliyor tavsiyelerinizi bekliyorum 💕