DarkSwan G4mze Kız bakıcılar 40.000’e geliyorlarmış, haberlerde izledim. Oturup kendimiz bakıcaz başka yolu yok.😀
DarkSwan Wolverine Evet şok oldum bende 😀 bende bakıcı arıyorum, verebileceğim tutar 5.500 ve sigorta yapamam, bir iki kişiyle görüştük kurtarmaz dediler. 😀 Ve ben öğretmenim izinlerim var gelmediğinde parasını kesmicem ama kabul etmedi bayanlar.
DarkSwan Denizanasi92 İstanbul Anadolu Yakası. Siz nerdesiniz? Eğer yakınsak birini banada yönlendirebilir misiniz?
Denizanasi92 DarkSwan Kocaelideyim ben Gölcük tarafı. İstanbul’unda taşı toprağı altın derken herşeyi altın gibi arttı ya🙁 ücretsiz izin alsanız daha iyi
DarkSwan Denizanasi92 Valla İstanbul değil tüm ülke olarak Allah yardımcımız olsun demekten başka çaremiz yok. Ben zaten 1 yıllık ücretsiz izindeyim. Ağustosta geri döneceğim ama şimdiden bakıp ayarlamak istiyorum ki zor durumda kalmayayım diye. Çünkü okula geri döndüğümde izin almam çok zor olacak biliyorum. Ben özel kolejde anaokulu öğretmeniyim, izin alamıyoruz kolay kolay.