Zeynp003 Arkadaşlar merhaba oğlum 4 yaşında ve sürekli B12 değeri yüksek cikiyor yüksek dediğim değer 850 . doktor yapısal olabilir dedi ama yinede hematoloji görsün dedi bu konu hakkında bilgisi olan var mı bu arada hiç bir vitamin takviyesi kullanmiyoruz