Zeys Zeynepik merhaba hiç düşünmeden gönül rahatlığıyla gidin 3 sene olacak nerdeyse biz Başak hocaya gitmeye başlayalı çok memnunuz gece gündüz ulaşırız acil durumlarda sağolsun..kimi yönlendirsem teşekkür etti
Zeynepik Bizde kabizlik problemi ile gittik hangi doktora gittiysek geçici çözüm sundular hep enn son bu doktora gittik iki haftadır gidiyoruz haftalık kontrollerine
Zeys Zeynepik arkadaşımın kızında da kabızlık sorunu vardı aşırı zayıflamıştı Acıbadem memorial Tekden gelmedikleri yer kalmamış Başak hocaya gidin dedim verdiği tavsiyeler ilaçlar işe yaradı dua ediyor şimdi..emin ellerdesiniz merak etmeyin çok geçmiş olsun ☺️
Zeynepik Ayy insallahh bizdede oyle olur inanın bizimde gitmediğimiz hastane doktor kalmamıştı çok umut verdiniz bu msjnizla çok TSK ederim