Yeğenim yarık damak olarak doğmuştu. Dudakta bir sıkıntı yoktu. Doğduğu gün burnundan süt gelince şüphelenip bakmış doktor. Bir yaşına kadar sadece süt verirken başı hafif yukarı kaldırıp verdiler aksi takdirde burnundan geliyordu. Anne sütü içemedi yarık damak olduğu için biberonla ablam onu da yandan sıkarak veriyordu. Bir yaşından sonra ameliyat oldu bu sene birinci sınıfa başladı. Çok şükür hiçbir sıkıntısı yok. Sormak istediğiniz birşey olursa sorabilirsinizm