Arkadaşlar bebeğim 15 aylık 3 aylıkken 17 saatlik araba yolculuğumuzda uyuyarak gidiyorduk daha sonrasında defalarca araba yolculuğu yaptık ama hiç böyle bişey olmamıştı iki hafta öncesine kadar kısa mesafe yol gelirken ilk defa biraz kustu sonra iki gün önce kahvaltı etti 1 buçuk saat sonra doları çıktık arabada tüm yediğini çıkardı. Bugün sadece mama içirdim bir buçuk saat sonra yola cıktık yine aynı şekil arabaya biner binmez 10 dk sonra öğürüp çıkardı su ve mama yı ben ne yapacağım anladık ki araba tutması yaşıyoruz çözümü varmıdır? Geçici mi kalıcı mı bu durum :(