Asyaveannesi04 Bebegimm8861 gümüş kapak tek bir kez yara olmadı göğüslerim ve 7.ayda anca çıkardım kapakları
Vmerve Bebegimm8861 E ampul sürdüm çok rahatlatıyodu kadın doğum doktorum önermişti bide kendi sütünü sür demişti
whitemoon Garmastan pomad kesinlikşe lansinoh bende işe yaramadı topuklarımı yere vura vura emziriyodum garmastan sürdüm 2 3 kes bi de acık bıraktım göğüslerimi kremli halde hava alsın diye yalnız emizrmeden önce yıkmaka gerekiyor meme ucunu