Adaa10582 Kızlar kilo alsın diye günde 2 kere 180 ml mama veriyorum ağladıkcada emziriyorum. Şuan 6 aykık olduk tadımlara başladık. Ne kadar su vermeliyim? Musluk suyu mu yoksa damacana su mu?(kaynatıp?)
Kleopatraaaa___ Adaa10582 Bebeğim 5 aylık tam.. Suyu arıtmadan alıp kaynatıp öyle veriyorum canım.. Yani gece mamasını verdikten sonra 3..4 çay kaşığı veriyorum ben aynı zamanda emziriyorum da.. Bence emzirmekte su ihtiyacını karşılıyor zaten..
rabia87 Ben her mama yedikten sonra 3 çay kaşığı kaynatıp soğuttuğum içme suyu veriyorum ama hafif ılık veriyorum