Merhabalar, oğlum 5 aylık oldu doktorumuz artık normal bebek arabasının üstünü kullanabileceğimizi söyledi. Ben pusetin içine hep müslin örtü seriyordum. Şimdi bu bebek arabasının içine bir şey sermeme gerek var mı? 5 nokta kemer var zaten sersem neresinden ne geçireceğimi bilemedim 😂 sizler nasıl kullanıyorsunuz?