bkocak10 550 tl sıfırının fiyatı hiç kullanmadığım bir ürün en azından bir müddet kullansaydım dahada inerdim ama 100 tl ye vereceğime saklarım veya ihtiyaç sahibi bulursam veririm en azından hayrım olur let go da bakmıştım zamanında insanlar sonuna kadar sömürmüş işi bitmiş makineleri bile daha yüksek fiyata satıyorlar artı ben hiç kullanmadığım birçok emzirme ürününüde sırf işi görülsün diye hediye vereceğim avent kapakların sadece fiyatı 70 tl.......
Ceylanhamza
Çok üzgünüm yerimde olsaydınız kaça verirdiniz aceba:(