okuyannecikk yazdim yazdim sildim, yazdim yazdim sildim. Kafami toplayamiyorum o goruntulerden sonra. Boyle goruntu ve videolari izleyebilen biri degilim tesadufen gordum, gormez olaydim
Allahin her bir günü Turkiye’nin herhangi bir yerinde bir cocuga zarar verildigini istismar edildigini ne zaman gormeyecek ne zaman okumayacak bu gozler? Bu Allahin belalari niye ceza almiyor bu ogretmen(!) kisvesi altindaki seytanlar nasil calistirilabiliyor? Yetkililer niye sus pus olmuş sorunu ailesine ileten yavruyu kresten kaydini sildirmekle cozum bulmuslar, vicdanim aklim beynim almiyor artik benim..
Daha bugun icimden 3 yasina dogru krese veririm sosyallesir diyordum butun inancima umuduma balta vurdu o goruntuler. Nasil guvenecegiz biz, nasil emanet edecegiz? Hic mi Allah korkusu yok bu insalarda o kadar sinirli ve ofke doluyum ki cocugumu nasil ileride koruyacagimi simdiden dusunuyorum.. Batsin bu dunya mazlumun gozyasiyla acisiyla. Allahindan bulsunlar pislikler.