Nazyavuzalp bende aynı sıkıntıyı yasadım sonra prima aktif bebege geçtim, daha sonra primanın fazla losyonlu içeriğinin zararlı oldgunu öğrenin huggies aldım suan memnunum , huggies 3 bedene kadar piyasada varmıs, 4 e geçince sanırım sleppy denicm 🤦🏻♀️