Dilruba_1 Humanadan memnun musunuz bitkisel içerikli mi ? İçeriğinde kazein, whey proteini vs var da diğer mamalarda görmemiştim bunları 🤷🏻♀️
Seher_csm Ben kullanıyorum oğluma çok memnunum Aptamil ve bebelac kullanmıştım gaz yapmıştı kabızlık yapmıştı ama humana da böyle bişey yaşamadım çok şükür
Dilruba_1 Seher_csm hangi marketlerde satılıyor acaba hiç görmedim de Evet içeriği temiz olarak geçiyor kullananlar da memnun bir de bunu mu denesem dedim belki sever kızım diğerlerini çok iştahlı içmiyor Siz kaç ay kullandınız
Eytufe Seher_csm Mamadan memnunmusunuz kilo aldiriyor mu yeni dogan için bebek sütü yazanı mi kullanıyorsunuz yoksa bazılarında humana mama yazıyor onu mu
Seher_csm Dilruba_1 e bebekten alıyorum bazende trendyoldan ben 40ı çıktıktan sonra mama verdim halende veriyorum ve humanadan çok memnunum
Dilruba_1 Deneyeyim bi bakalım size doktor mu tavsiye etti ? Kokusu tadı nasıl acaba bazıları balık yağından ötürü çok ağır kokuyor humana da da balık yağı var sanırım
Seher_csm Eytufe ben çok memnunum mamayı kullandıktan sonra kendi kendini topladı ve kilo aldı Humana 1 doğumdan itibaren bebek sütü yazıyor üstünde 🤷🏻♀️