aslilaylom Merhaba kızlar doğum yapalı 24 gün oldu, sezeryan oldum toplamda 16 kilo almıştım 2. Haftada 10 kilo kendiliğinden gitti hem dikkat hem emzirmeme rağmen 2 haftadır tartı gram oynamıyor. Sizin kilo vermeniz nasıl olmuştu?
Aliveannesi96 aslilaylom yavaşlaması normal korse tavsiye ederim emzirmek mutlaka verdiriyor bence bol su tüket
Elnr aslilaylom toplam 18 kilo aldım sezeryan doğum yaptım kırk günde 13 kilo gitti şuan 2 aylığız kırktan sonra 1 kilo daha gitmiş geriye 4 kilom kaldı onun içinde şuan bişey yapmıyorum gider herhalde birgün 😅
Sumiree aslilaylom benim gazlı alerjik huysuz uykusuz bebem sayesinde 22 kilo verdim çok şükür bişey yapmama gerek kalmadı biraz daha versem iyi olur ama benimde durdu şuan
Ecemilay aslilaylom ben normal doğum yaptım bende de göbek kaldı ama ben korse falan almadım karnımı içeri çekip streçle sardım hem terkettiği için daha çabuk düzeliyor 1-2 saat kalsa günlük yeter😂😂😂
aslilaylom Sumiree yaaa öyle mi ben pek anlayamıyorum tabi zorluğunu henüz çok küçük bebeğim çoğu zaman uyuduğu için sanırım huyu değişir mi bilmem
Sumiree aslilaylom umarım değişmez benimki hastane odasında başlaöıştı gaz problemi zaten yenidoğanda en sıkıntı olan şey gaz insanı tüketiyor ne yesem dokunuyordu çocga bazen saüdece su içiyodum yicek birsey bulamayıp öyle diyim size ilk 4 ayım patates yemekle geçti diyebilirim birde pilav
2626 aslilaylom Canım daha çok taze annemin acele etme zamanla gidiyor sadece dikkat et ben doğumdan sonra aşırı yemek yemeğe başlamıştım hamileyken mide yanmalarından yiyemiyordum sonra dikkat etmeye başladım eski kiloma bebeğim 7 aylık olduğunda dönebildim şu anda 9 aylık öyle ha deyince kilo gitmiyo sezeryan göbeği kalıyor o da sporla gider diyorlar fakat fırsat bulamıyorum neyse ki doğum öncesi kıyafetlerimin içine girebiliyorum o bana yetiyor
aslilaylom Sumiree evet katılıyorum ben de bir gün sadece bakliyat yemiştim hemen belli oluyor maalesef