Kızlar 11 aylık bebeğim var mamadan maddi ve manevi dogdugu gunden beri 🤣 bi bikkinlik geldi sadece mama ve ek gida seklinde ilerleyen annelerim ne zaman kestiniz yaşına gelince süte basladiniz mi sadece mamayi uyumadan önce iciyor günde 3 kere sizin fikriniz nedir 1 yaş mamayı kesmek icin erkenmidir?