Marshmallow1 lütfen ayrı odalarda kalın eşiniz asla yanaşmasın asla, sizde koruyun kendinizi ki bebeğe geçmesin çünkü bebeğiniz çok minik daha.
Benim de oğluma babasından geçti ama 28 aylık aşırı hareketliydi yani naptıysam babasının dibinden ayıramadım. Siz çok dikkat edin bulaşmasın. Çok çok geçmiş olsun.