Önce sebze sonra ev yoğurdu en son meyve şeklinde gitmelisin. Tadım şeklinde olacak bi süre. Üç gün kuralını biliyorsundur zaten ben kabak havuç ve patates ile başladım brokoli falan devam etcem. Her sebzeyi ilk gğn bir çay kaşığı kadar ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün yemek kaşığı kadar tattırmalısın. İçine biraz zeytinyağı ve anne sütü veya formül süt koyabilirsin. Zeytinyağı özellikle mutlaka koy daha çok küçük kabızlık problemi yaşayabilirsin biz ilk gün yaşadık çok gazlandı. Biogaia kullanabilirsin bu dönemde bizde sadece ilk gğn olduğu için kyllanmadık acile gittik lavman yapıldı. Az az vermeye ve zeytinyağı ile kullanmaya dikkat et. Ve sonrasında ılık su içir. O da gaza şok iyi geliyor. Bizim doktor 30-35 cc dedi ama o kadar içmiyor kızım zaten daha tadım olduğu için çok az yediği için çok fazla da gerek kalmıyor içebildiği kadar veriyorum. Meyve ile başla diyenler oluyor aksine meyveyi en sona bırak. Tatlıya alışan bebekler zor tatları kabul etmiyor.