Merhabalar bugün çok ağlama şikayetinden doktor kontrolüne gittiğimizde bebeğimiz de hem göbek fıtığı hem de nefes çarpıntısı olduğunu öğrendik. Doktorumuz göbek fıtığının 6. Aya kadar geçebileceğini ama kalp çarpıntısı için eko çektirmemizi söyledi pazartesi için randevu aldık ama korktuk bayağı aramızda yaşayan var mı ? Deneyimlerini bizimle paylaşabilir mi ?