Ecemavi Merhaba, en az gaz yapan baloncuk yapmayan biberon tavsiyelerinizi yazar misiniz anneler? Denemekten biktim artik 😪
Janss Ecemavi Medela Calma’yı 1 buçuk senedir kullanıyorum , gözüm kapalı önerebilirim . Bir araştırın derim 😌
Okyanusolmak Ecemavi dr browns kullanıyorum. Memnunum. Akış hızı da yavaş. Avent çok hızlı akıtıyordu.
Janss Ecemavi 🙄 Anne memesi mantığı var aslında bebeğin çekim kuvvetiyle doğru orantılı akıyor . Şaşırdım 💆🏼♀️ Ondan önce Dr. Brown kullanmıştım gaz sorunu oluşturmadı oda .
Ecemavi Okyanusolmak dr.browns genis agiz dar agiz hangisini kullaniyorsunuz kafam karisti internetten bakinca?
Bebeminnie Ecemavi dr browns geniş ağız kullanıyorm 8 aydır hiçç gaz sorunumz olmadı, avent kullnanna arkadaşm da gazdan dolayı dr brownsa geçti memnun kaldı
Ecemavi Bebeminnie bende en son avent kullaniyirdum cok kabarcik yapiyor biberon dr browns deneyeyim birde cok tesekkurler
Bebeminnie Ecemavi hayır mamajoo değil farklı bi biberom o https://urun.n11.com/bebek-biberon/mam-gaz-giderici-biberon-9oz260ml-P214266007