Kızlar merhaba oğlum hep hasya ya hep hasya tam iyi oldu diyorum yine hasta buhar makinası yani nebülizator alalım diyoruz onerirmisiniz nefes alamiyor hep bagamli öksürük sürekli hastaneye gidip geliyoruz ilaçlar fayda etmiyor siz ne dersiniz? kullanan var mı doktor önerisi olmasdan