B3begim 6 ay 20 günlük 3 gun önce bebeğim çok huysuzdu gece 4 e kadar uyumuyordu ağlıyordu gözleri uykudan kapanıyor ama uyuyamiyirdu dün ateşlendi ishal oldu hastaneye götürdük hicbise yapmadılar eve getirdim sirkeli suda yıkadım biraz kendine geldi 2 tane dis patlattgini gördüm dişten olduğunu anladim daha once post acmistim vucudunda dokuntu var diye biseye alerjisi var ama ne oldugunu bilmiyoruz mhrs deb randevu alamiyorz dolu diyorlar suan cikmazdayiz bugunde altını açarken kana benzer birsey gördüm ve mukuslu kaka yapıyor suan atesler icinde acil bise yapmıyor kac kere goturduk pburnunu temzilediler ne alakaysaa… Poliklinige götürün diyorlar bildiğiniz cikmazdayz… Napmam lazım kan biseye aalerjisii olduğuna işaret ediyor acile götüreyim mi tekrar ne yapmalıyım