nesliiRD selam herkes sudokrem ve benzeri pişik önleyiciler önermiş. Öncelikle şunu söyleyeyim üzerinde pişik önleyici yazan kremler pişik oluşmasın diye her alt değişiminde sürülüyor. Pişik oluştuktan sonra bi faydası yok..adı üzerinde pişik önleyici :) eğer pişik varsa bebekte suyla temizleyip travazol veya oksizink gibi çinko içerikli kremler kullanmanızı öneririm.sık sık alt değişimi vede