Busr21 Merhabalar hanimlar. Kizim 8 aylik emzirdigim icin ilk reglimi 1 kasimda oldum . Normalde regl oldugum icin eskisi gibi ayda bir olmam gerekmez mi? Sonrasinda duzensiz olabilir mi? Not: hayir hamile değilim 🤣
Hilal-95 Busr21 evet bn ilk 6. Ayda oldum snrakı adet günüm 20 gün geçmişti hatta diyordum heralde doğurucam ben gene 🤣 1 yıl oldu gene tam düzenli değil emzırdığım için