Masallkiiz Ya lütfen yardımcı olun kızım antibiyotik kullanıyor mecbur 2 ay kadar kullanması lazım bunu ama üzerinde oda sıcaklığında 7 gün yazıyor siz nasıl kullanıyorsunuz o doğru mu
Eczaci1anne Masallkiiz 7 gün sonra tekrar gidin doktora genelde aralıklarla kullanılır sağlıklı günler
Masallkiiz Eczaci1anne maalesef benim bebeğin sonuçları çıkana kadar 🥺 bana kullan dedi içten enfeksiyon olmasın diye 🥺🤲🏻