Oykuaygun resim ögretmeniyim belki size yardımcı olabilirim, 1 buçuk ile 2 yaş arası başlayıp 4 yaşına kadar olan sürece karalama dönemi deniyor. Bu süreçte hep karalama yapacaktır. Mümkün olduğu sürece ucu kalın, boyaması kolay, az eforla cok iş çıkarabileceği tarzda boyalar seçilmeli. Yani pastel boya gibi parmak boya gibi boyalar olabilir, kuru boya ve ince uçlu boya çeşitleri yaşına uygun degil. Hatta bebeklerin en sevdiği boya materyallerinden biri annelerinin rujlarıdır, yumusak ve etkisi yoğun olduğu için. Keçeli için de ucu kalın setler var bebeklere özel, sağlık açısından zararsız ve silince cikabilen. onları tavsiye ederim.