Merhabalar anneler, kızım 34 aylık, 3 yaşında. Sol gözünde ara ara özellikle su içerken falan içe doğru kayma fark ettik. Doktora götürdük. Doktor dedi ki ;iki gözümde de eşit derece 6 numara hipermetrop olduğunu söyledi. Ama gözlüğü ikisine de 4,5 numara verdi. İlerlemesinden çok korkuyor , şaşı kalacak diye. Mahvoldum kaç gündür. Başına gelen var mı? Azalan oldu mu hiç?