miraculous_22 Aslummhn07- bebeğim 3 aylık genelde ya ben komşuma gidiyorum ya o bana geliyor dizi film izliyorum boş vakit olursa hava biraz güzel olursa kızımk bebek arabasına koyup yürüyüs yapmaya çıkıyorum yağmurlu değilse hava çıkıyorum genelde
Aslummhn07- miraculous_22 kaynanamın alt katında oturuyormuşlar sürekli ona da gitmek olmaz o gelse bile 1 saati geçmez oturması başka da etrafta komşu yok
gzmklyy Aslummhn07- 1 aylık bebemle zombi gibi geziyorum artık yemek bari yaptır kızım diye ağlıcam seni cok kıskandımm valla
Esra25eylul Aslummhn07- bende sizin gibiyim bebegim uyuyunca bende uyurum uykuyu severim cekirdek cerez falan alip film izlerim temizligimk yaparim eger hava cok soguk degilse disari cikar gezeriz esim geceye kadar gelmez yemegi son bi iki saatte yaparim
Gazmoms Benim bebem de gündüz 10 dk uyur uyumaz kucak delisi O uyanıkken evimin işi çamasırım temizliğim hep kalıyor Ne güzel vaktin cok Güzel kitaplar al oku Film izlr Mum yapmayı öğren
Esra25eylul Aslummhn07- evet ya zaten bikere usuttuk bi hafta hastanede yattik bi daha o riski goze alamam
AzSonRaaaA Aslummhn07- bir saatlik dinlenme molası verdim kendime iki bebeyle o bir saatte bile sıkılıyorum illa bişeylerle uğraşacağım dışarı çıkabilsek çıkardım çok soğuk bebelerle o da yapılmıyor
Aslummhn07- AzSonRaaaA işte bi de beni düşün yapacak iş arıyorum resmen evde .kendime iş çıkarmaya çalışıyorum ama yok.
AzSonRaaaA Aslummhn07- çok dillendirme sus bugünleri ararsın sonra evde yeteneğiniz varsa bir şeyler üretin insan başarabildiklerini görünce de mutlu oluyor el örgüsü vs
Aslummhn07- AzSonRaaaA Allahtan cezamı istiyorum herhalde ne yapayım şu an uyuyor be ben uyansın diye bekliyorum başında😂örgüye başlayacağım evet
AzSonRaaaA Aslummhn07- hahaha umarım hiç annesini üzmez uykucu bebe 🌸 bence de denemelisiniz kalın örgülerden yelek etek yapabilirsiniz kızınıza o giydikçe nasıl da mutlu olursunuz ben bile mutlu oldum şimdi bana ne oluyorsa 😂