Umrzng29 9,5 aylık oğlum bronşit oldu Doktorada gittim ama birde anneler neler yapıyor bilmek isterim 😢
Nurtalib Umrzng29 benim bebegim 4 aylikken oldu ve maalesef emmeyi bıraktı en iyi caresi hava canm baska bi sey zor iyilestirir hava verdi mi doktor
Buse-94 Umrzng29 bronşit için biz bişey yapamayız canım benim oğlumda o aylarda bronşit olmuştu doktor hava verdi onun içine koymam gereken şeyleri verdi 2 haftada geçti. Şuan 1 buçuk yaşında şimdiye kadar tekrarlamadı şükür.
Umrzng29 Nurtalib evet verdi alıyoruz antibiyotikle birlikde devam ediyor şuanda ekstradan ben evde hava nemlendirici makinası aldım onuda açıyorum gece
Umrzng29 Buse-94 bizim de bugün 4. Günü geçmiyor ne zaman geçecek diye sabredemiyorum geçmicek sanıyorum 2 haftadamı geçiyor bilmiyorumdum