yigitinanneesii ilk 100sozcuk,hayvanlar,meyveler aldım ilgisini çekiyorlar 16 aylık benimde anne ,baba,dede,mama,meme,abi,abla,bitti,gitti,düştü,atti,hadi,aboo,hav hav,mö,mi,gel gel,bay bay,benim diyo yani sürekli tekrar tekrar söylüyorum kelimeleri başka varsa da suan aklıma gelenler böyle ama benm kızım TV ye bakiyo isim olunca açıkçası yalnızım çünkü aşırı hareketli kizim hiç durmaz he bide Teyzesine minimini ve bidibidi diyo teyzesi öyle sevdiği için galiba