Cerenyazici
Oğlum 18 aylık melesef bizdede durum aynı anne kelimesini sürekli kullanır baba dede falanda arada nadir kullanıyor. Başka kelimesi yok ama her dediğimi anlıyor kendisi ıgg’layarak herşeyi anlatıyor ama konuşma yok konuşkan biriyimdir oğlumla da konuşurum bişey istediğinde ne istiyorsun anlamıyorum su mu ekmek bu ne bu bardak kaşık falan gibi iletişim içindeyim ama yok. Bazı bebekler bülbül gibi maşallah benimde onları görünce canım sıkılıyor ister istemez Bi sorun mu var diyorum ama çevremde erkek bebeklerin geç konuştuğunu söylüyorlar beklemedeyim bende bakalım 😏